Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ο μ@λ@κ@ς - Σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε...

 

Προς τον πρωθυπουργό της χώρας
Σας παρακαλώ κύριε πρωθυπουργέ πεινάω… Καταλάβετέ με…

Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα .....
κάνω ότι θέλετε…
Θα σας ψηφίσω και με τα δυο μου χέρια και τα δυο μου πόδια εάν χρειαστεί…

Δεν θα ξανακατεύω άλλη φορά στους δρόμους να διαμαρτυρηθώ…

Θα πληρώνω όλους τους φόρους που θα μου επιβάλλεται…

Θα γίνω καλό παιδί…

Δεν θα ξαβρίσω τους πολιτικούς…

Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…



Θα κοιτάζω τηλεόραση όλη μέρα και με το κινητό μου θα στέλνω μηνύματα στα κανάλια και θα γράφω »τι καλή που είναι η κυβέρνηση που μας προσέχει»



Όταν δεν θα βλέπω τηλεόραση θα είμαι συνεχώς στο ιντερνετ και θα κάνω φίλους και φίλες σε όλα τα social media…

Δεν θα διαμαρτυρηθώ για την Κύπρο που έγινε κοινότητα…

Δεν θα διαμαρτυρηθώ για το όνομα  Μακεδονία που θα πάει στα Σκόπια…

Δεν θα διαμαρτυρηθώ που η Θράκη θα πάει στην Τουρκία…

Θα υπερασπίζομαι με πάθος το ΝΑΤΟ, την ευρωπαϊκή αστυνομία και τον ευρωστρατό…



Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…

Δεν θα ξανα-διαμαρτυρηθώ για το κόψιμο μισθών…

Δεν θα ξανα-διαμαρτυρηθώ για το κόψιμο των συντάξεων…

Δεν θα ξανα-διαμαρτυρηθώ για το κόψιμο των επιδομάτων…

Δεν θα ξανα-διαμαρτυρηθώ για τις απολύσεις των εργαζομένων στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα…

Δεν θα ξανα-διαμαρτυρηθώ για τα ληγμένα φάρμακα…

Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…

Δεν θα ξανα-βρίσω την τρόικα…που μας δίνει λεφτάκια για να ζούμε…

Δεν θα ξανα-βρίσω τους τραπεζίτες…που μας δίνουν και μας προσέχουν τα λεφτάκια μας…



Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…



Εάν ποτέ τύχη να βρεθώ σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για να μη με πάρουν χαμπάρι, θα κάνω ότι είμαι διαμαρτυρόμενος κι εγώ (δήθεν θα φωνάζω κλπ), και θα καταγράφω όσους διαμαρτύρονται και τα ονόματά τους  θα τα δίνω στα όργανα ασφαλείας για να τους επαναφέρουν στην τάξη…



Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…



Δεν θα ξαναπώ ποτέ τις λέξεις »κατοχή,τσολάκογλου,χούντα,μίζες». Θα βάζω πιπέρι και μπόλικο μάλιστα έτσι ώστε ούτε καν να τις σκέφτομαι…



Θα παίρνω πρόσκληση για να μπαίνω στον »οίκο της δημοκρατίας τη βουλή» και θα χειροκροτώ με όλη μου τη δύναμη όλα τα μνημόνια και όλους τους νόμους που ψηφίζετε…



Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…

Δεν θα ξαναμπώ ποτέ σε εκκλησίες. Θα πιστεύω με πάθος μόνο στο θεό όλου του κόσμου…



Δεν θα ξαναβγάλω στο μπαλκόνι την ελληνική σημαία (ούτε στις 28 Οκτωβρίου, ούτε στις 25 Μαρτίου)…

Θα διαγράψω απ’το μυαλό μου τις εθνικές εορτές. Έθνος μου θα είναι όλος ο κόσμος…



Θα ψηφίσω με πάθος, ακόμα και το κόμμα που θα μου υποδείξετε εσείς εάν χρειαστεί…



Μόνο σας παρακαλώ δώστε μου λίγα ευρώ κι εγώ θα κάνω ότι θέλετε…



Τέλος θα πάρω με πάθος όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα και φυσικά καί το μικροτσίπ στο χέρι και στο μέτωπο για το καλό μου. Θέλω να βλέπετε την κάθε μου κίνηση. Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται…



Τώρα θα με ρωτήσετε τι θα τα κάνω αυτά τα λίγα ευρώ που σας ζητάω!

Και σας απαντώ!:

Τα βασικά να έχω να παίρνω… Θα ψωνίζω πάντα μόνο από τις πολυεθνικές…



Μετά… Καφεδάκι… Μπαράκι… Ποτάκι… Ταβερνάκι…  Κουτουκάκι… Μπαγλαμαδάκι… Μπουζουκάκι… Γηπεδάκι…



Το χαρατσάκι να πληρώνω… τις καρτούλες να πληρώνω… τη δορυφορική να πληρώνω… το internet να πληρώνω… τους καινούργιους καναπέδες να πληρώσω… και ότι άλλο μου πείτε εσείς…

Αυτά τα λίγα σας ζητάω…

Μετά τιμής

Ο Μ@λ@κ@ς

Υ.Σ.

Δεν θα σας φέρω ποτέ καμμία αντίσταση…

 

 

ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.