Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

...κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι!


 «Ίσως αρπάξεις απ' τη γη μου και την τελευταία σπιθαμή.
Ίσως ταΐσεις στις φυλακές τη νιότη μου
Ίσως μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου - πιθάρια, έπιπλα και σκεύη-
Ίσως καθίσεις παν' απ' το χωριό μας σαν εφιάλτης τρόμου
 εχθρέ τουήλιου
αλλά δεν...
παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι».
ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ
 
 


του Σαμίχ Κάσεμ, Παλαιστίνιου ποιητή
Φωτό: 14 Οκτώβρη 2014 στη Λωρίδα της πολύπαθης Γάζας που αντιστέκεται





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.