Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Να βγάλω δόντια & νύχια κοφτερά

Είμαι θυμωμένη - και όχι μόνο. Είμαι εξαγριωμένη. Θέλω ν΄ ανεβώ κάπου ψηλά και ν΄ αρχίσω να ουρλιάζω. Να βγάλω δόντια και νύχια κοφτερά. Να βγάλω βρυχηθμούς δυνατούς να τους φοβίσω, να τους ξυπνήσω όλους.

Φοβάμαι πολύ για τα παιδιά μου που δεν έχουν μέλλον. Για τους γονείς μου που είναι πιο φτωχοί τώρα, παρά στα κατοχικά παιδικά τους χρόνια. Φοβάμαι για μένα, γιατί δεν μπορώ να βοηθήσω κανέναν τους.

50 χρονών άνεργη, μετά από 10 χρόνια δουλειάς. Καμία ελπίδα. Εδώ νέοι πτυχιούχοι με μεταπτυχιακά και δεν βρίσκουν. Κι αν βρουν, βρίσκουν μισθούς πείνας.

Εγώ τι... πότε...πώς!! Φοβάμαι και θυμώνω. Θυμώνω και φοβάμαι. Γύρω στον κόσμο υπάρχει φόβος. Νομίζω όμως ότι η λύση για όλους είναι ο θυμός.

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΥΜΟΣ!!!!!
Κ.Λ , 50 χρ. , Αττική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.