Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Το λατρεμένο!…


Εκεί που το λαϊκό παιδί πήγαινε και έστηνε την ομπρελίτσα του στις παραλίες για να κάνει η οικογένεια του τα ταπεινά μπανάκια της και τον φύλαγαν κάνα 2-3 άτομα, τώρα τα κάνει σε κότερα και σε βιλάρες με μπόλικη προστασία.
Θα μου πεις τώρα πως ανέβηκε σκαλοπάτια και το δικαιούται, εντάξει θα σου πω.
Το ό,τι είναι αριστερός, δε σημαίνει πως πρέπει να ζει και ΣΑΝαριστερός. Αυτό το «ΣΑΝ», έχει τη δική του αξία φυσικά…
Εκεί που το λαϊκό παιδί πήγαινε με ελάχιστη  συνοδεία παντού και δε φοβόταν τίποτα, τώρα –λόγω σκαλοπατιών– τον φυλάνε πολλοί! Δε ξέρω αν στην τουαλέτα πάει μόνος του…
Η αλήθεια όμως είναι πως ο Αλέξη μας τώρα πια φοβάται μόνο την πολύ αγάπη του λαού. Σου λέει: 
«Κι αν ρε σεις από τη λατρεία που μου έχουν πέσουν επάνω μου για αγκαλιές και φιλιά και με γατσιάσουν; Άσε που μπορεί από μια στραβή να με ποδοπατήσουν. 
Ε, όχι να είμαι και ο πρώτος ποδοπατημένος πρωθυπουργός! Να τη βράσω την αγάπη τους άμα είναι να πάθω κάτι. Έχω στόχο να τους σώσω, με χρειάζονται!»
Ο ταπεινός-λαϊκός-χαμογελαστός-αριστερός Αλέξης Τσίπρας, δε φοβάται κανέναν!
Μόνο κάτι νέρωνες φοβόντουσαν και τους φύλαγαν πολλοί.
Προχώρα Αλέξη, άσε τους φασίστες να λένε τα δικά τους…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.