Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Την Κυριακή η εκδήλωση της ΠΕΚΑΜ για τους ήρωες αγωνιστές του κολαστηρίου της Μακρονήσου


                                 
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ 1948


ΜΑΝΑ


Είμαι καλά.

Κι’ ας μην έχω πια μυαλό να το

σκεφτώ.

Είμαι καλά

κι ας μην έχω πια μιλιά να το φωνάξω.

Είμαι καλά

Κι’ ας μην έχω χέρι να το γράψω.

Γι’ αυτό το σκάβω, το σμιλεύω

επιτύμβιο.

Πάνω σ’ αυτό τον ανεμοδαρμένο

γκρεμνό.

Σε αυτό το τρελό Νεκροταφείο,

πως όλοι οι νεκροί του

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!
                                               Μ. Λουντέμης 



Η Πανελλήνια Ένωση Κρατούμενων Αγωνιστών Μακρονήσου (ΠΕΚΑΜ) με τη συνδρομή της ΠΕΑΕΑ - ΔΣΕ Λαυρίου και του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου οργανώνει Ιστορική - Πολιτιστική Εκδήλωση αφιερωμένη στους ήρωες αγωνιστές του Α' ΕΤΟ Μακρονήσου και σε όλους τους αγωνιστές και αγωνίστριες που φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν στο φοβερό κολαστήριο την περίοδο 1947-1952, στο Λαύριο, την Κυριακή 15 Μάρτη 2015, ώρα 10.30 π.μ.

Α’ μέρος εκδήλωσης 

10.45 π.μ. στο Μνημείο της Μάνας του εξόριστου

Β’ μέρος εκδήλωσης 

11.45 π.μ. στη Γαλλική Εταιρεία
Η εκδήλωση περιλαμβάνει κατάθεση στεφάνων, ομιλία, χαιρετισμούς και καλλιτεχνικό πρόγραμμα.
Πούλμαν της ΠΕΚΑΜ θα αναχωρήσουν στις 8 π.μ. από την πλατεία Κάνιγγος.
Συνημμένα Αρχεία: 


                               

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.