Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Ομολογιούχος προς Αδωνι:"Δεν θα αυτοκτονήσω, δεν είμαι τρελός, θα καθαρίσω κάποιον από εσάς"!!! (βίντεο)

Έντονο διάλογο με έναν συνταξιούχο έξω από το κτίριο της ΔΕΘ είχε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. «Ήμουν νοικοκύρης και με κάνατε ζητιάνο. 

Θα σας «καθαρίσω» όλους, κανονίστε την πορεία σας» είπε ο ομολογιούχος.


Ο συνταξιούχος περίμενε τα μέλη της κυβέρνησης έξω από το κτίριο όπου έγιναν τα εγκαίνια της ΔΕΘ από τον πρωθυπουργό.

Ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Άδωνι Γεωργιάδη και τον
διάλογό τους κατέγραψε το thestival.gr.
«Μας πήρατε τις οικονομίες 50 χρόνων στα γεράματα», λέει ο συνταξιούχος με τον Άδωνι Γεωργιάδη να απαντά πως αυτά είναι θέματα του υπουργού Οικονομικών και όχι δικά του. Και ο υπουργός αρχίζει να απομακρύνεται, χαιρετώντας παράλληλα κόσμο που είναι συγκεντρωμένος εκεί.




«Κάντε κάτι» συνεχίζει ο ομολογιούχος και όταν λέει στον Άδωνι Γεωργιάδη πως «τον γράφει» ο υπουργός Υγείας γυρίζει προς το μέρος του. Τον πιάνει από τους ώμους και του λέει: 

«Άκου αδερφέ, έλα λίγο στον πραγματικό κόσμο. Δε λύνονται όλα τα προβλήματα σε μια μέρα. Δε σε γράφουμε καθόλου. Εδώ είναι η κάρτα μου (σ.σ. νωρίτερα ο συνταξιούχος είχε ζητήσει την παρέμβασή του για ένα φάρμακο)». 


«Δεν αντέχουμε άλλο, μας πήρατε το φαγητό μας» λέει ο συνταξιούχος. «Κι εγώ έχασα λεφτά» απαντά ο υπουργός.

«Δώστε μου τους τόκους που έπαιρνα για να ζήσω. Ήμουν νοικοκύρης και με κάνανε ζητιάνο. Δεν θα αυτοκτονήσω, δεν είμαι τρελός, θα καθαρίσω κάποιον από εσάς, καθορίστε την πορεία σας!». 




πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.