Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Ο πατέρας του Παύλου Φύσσα περιγράφει πώς έγινε η δολοφονία (Βίντεο)


Ο γιατρός μου είπε ότι το μαχαίρωμα στην καρδιά είναι επαγγελματικό», επισημαίνει στις δηλώσεις του ο Παναγιώτης Φύσσας 



Ο πατέρας του δολοφονημένου 34χρονου Παύλου Φύσσα, δεν μπορεί να πιστέψει ακόμη το χαμό του παιδιού του καταλογίζοντας ευθύνες για την αργοπορία του ασθενοφόρου.

Ο Παναγιώτης Φύσσας βρέθηκε σήμερα το πρωί στο σημείο της δολοφονίας του γιου του, δηλώνοντας: «Μου είπαν ότι έβλεπαν τη μπάλα ο γιος μου με δυο άλλα άτομα. Κάποιος από την παρέα είπε κάτι για τους χρυσαυγίτες και...
κάποιος ειδοποίησε τους χρυσαυγίτες. Οι αστυνομικοί ήταν εδώ, φύγανε και ξαφνικά τον κυνήγησαν. 
Ο γιος μου ήταν εδώ και τον κυνήγησαν εδώ».

«Ο γιος μου μπήκε μπροστά, έδιωξε τα παιδιά και ένας έρχεται με το αμάξι ανάποδα βγαίνει και τον καρφώνει στην καρδιά. Ο γιατρός μου είπε ότι είναι επαγγελματικό χτύπημα», επισημαίνει στις δηλώσεις του.

Ο πατέρας του Παύλου Φύσσας, σύμφωνα με τα όσα του μετέφεραν άνθρωποι από την περιοχή, συμπλήρωσε: «Τα παιδιά πήραν μπύρες για να πάνε να κάτσουν κάπου εδώ. Τους μιλούσαν και μετά μου είπαν ότι αφού έβγαλε το μαχαίρι κατέβηκε μια κοπέλα αστυνομικός και του λέει όχι το μαχαίρι.
 Η κοπέλα του γιου μου τους έλεγε “χωρίστε τους, δεν βλέπετε τι γίνεται;” Της είπαν “είναι πολλοί, πώς να τα βάλουμε εμείς μαζί τους;”». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.