Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Πρέπει τα λόγια μου να νικήσουν την επίθεση ....!!

Το χάος χορεύει ένα δύσκολο χορό μέσα στην απόλυτη ησυχία μιας προαναφερόμενης θύελλας!
Τα πρώτα κομμάτια έπεσαν όταν ειπώθηκαν 10 Μάιου - 20-23 Ιουλίου δεν τα είδες δεν έπρεπε να τα δεις!




Τώρα το ντόμινο τρέχει , δεν είμαι σίγουρος πως αλλάζει πορεία πια !

 Όπως δεν είμαι σίγουρος αν χρειάζεται η αλλαγή πορείας πια ! Είμαι σίγουρος όμως για σένα ,είμαι σίγουρος για την Ζωή ,είμαι σίγουρος πως μπορώ να σε κάνω να μην είσαι στο τέλος του ντόμινο απροετοίμαστος!





Ένα σοκ και ένας φόβος ! Έγινε μια ,έγινε δυο ,έγινε τρεις ....το αντισοκ άντεξε! Ο καθρέφτης άντεξε δεν γνωρίζω για πόσο ακόμα θα αντέξει!
Ότι είναι γραμμένο να συμβεί θα συμβεί γιατί δεν καταφέραμε να αλλάξουμε νόηση ,συνείδηση δεν καταφέραμε να χρυσώσουμε τον βαρκάρη για την επιστροφή!



Πάντα κάτι έλειπε σε όλα , την μια φορα έλειπε ένας μήνας , την άλλη φορά έλειπε μια περιοχή , την άλλη ένα γεγονός ! Άλλα πάντα με κάποιο τρόπο κατάφερνε να γίνεται αλήθεια .Τικ Τακ Τικ Τακ Τικ Τακ....


Ο χρόνος είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία πια , δεν τον νικάς τον χρόνο ....Νικάς το φαινόμενο ,νικάς την πεταλούδα άλλα όχι τον χρόνο ! Μόνο αν σταματήσω τώρα και αρχίζω να ζω μόνο στο παρόν θα τον παγώσω...άλλα δεν μπορώ δεν είμαι ακόμα έτοιμος !



Εφάρμοσα μια νέα μελέτη που παρατηρώ τα γεγονότα με βάση την επισκεψιμοτητα τους , με βάση δηλαδή τον αντίκτυπό τους στο σύνολο! Παρατηρώ αυτές της κορυφογραμμές τρία χρόνια μέσα από το ίντερνετ ...


Εφάρμοσα το αντισοκ πάνω σε αυτή την θεωρεία ....είδηση πεδίου οι εχθροί ..είδηση αντισοκ εγώ!! Την τελευταία φορά έσπασα τα κοντέρ ...500.000 συνάνθρωποι μου έλαβαν συνείδηση ,άλλαξαν πεδίο αντίληψης έστω και για μια στιγμή! 


Ακόμα δεν είναι η στιγμή για το ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ 2 άλλα έχουμε πολύ λίγες μέρες που θα αναγκαστώ να το κάνω!


Οι κορυφογραμμές έχουν πέσει σε ευθεία γραμμή , υπάρχει ησυχία ...πολλή μεγάλη ησυχία !
Σε συζητήσεις με πολλούς φίλους έχω εξηγησει αυτή την θεωρεία μου , την θεωρεία του αντίκτυπου της είδησης και της ησυχίας ! Τους εξήγησα ότι όταν διαρκεί μέσα σε αυτή την κρίση ησυχία πάνω από 7 μέρες τότε παρατηρημενα έχουμε γεγονός ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΥΣ μέσα στις επόμενες 72 Ώρες !


Είμαι εδώ για να μιλήσω στους φίλους που έκανα τα τελευταία τρία χρόνια και να τους πω ότι θα πρέπει να κοιτάξουν βαθια πολύ βαθια!!



Αυτή η Παρασκευή που έρχεται είναι το τελευταίο ντόμινο !!! Μετά αναλαμβάνει ο χρόνος - ο ανίκητος χρόνος !! 


Τότε θα κάνω και εγώ ότι μπορώ σε Αντι-σοκ ...άλλα δεν γνωρίζω αν θα έχει αποτελέσματα πια!
Οι επόμενες μέρες είναι πάρα πολύ σημαντικές ώστε να δημιουργήσουν γεγονός , ώστε να είναι η εκκίνηση γεγονότων!


Αν γνώριζα ότι όλοι είμαστε έτοιμοι και όλοι προετοιμασμένοι με ξεκάθαρη αντίληψη ποιος είναι ο εχθρός ,πως τον αντιμετωπίζουμε ,τι θα έπρεπε ήδη να έχουμε κάνει (αποθήκευση ,αυτάρκεια ,ένωση ,νέες συμβάσεις αλήθειας,νέες πανανθρώπινες αξίες , ανάγκη και όρκος για επίτευξη νέου πολιτισμού) δεν θα έγραφα αυτό το κείμενο άλλα δυστυχώς δεν είμαι σίγουρος ότι οι συνάνθρωποι μου είναι έτοιμοι!


Ο σκοπός μου δεν ήταν ποτέ να φοβίσω παρα να εμψυχώσω και να προετοιμασω όλους μας !


Προσπαθώ να στοχευσω τον χρόνο γιατί πρέπει να το κάνω ακόμα (που το εύχομαι κάθε φορά ) και αν πέφτω έξω ! Είναι καλό να πέφτεις έξω όταν μιλάς για άσχημα πράγματα , είναι καλό να συμβαίνουν τα γεγονότα με την ήπια μορφή τους!


Μέχρι την Παρασκευή θα έχουμε ένα αρχικό ΣΟΚ.... που θα οδηγήσει στο να αναλάβει ο χρόνος την εκπλήρωση ,μέχρι την Παρασκευή θα έχουμε ΕΙΔΗΣΗ -ΤΑΣΗ - ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ που θα έχει στοχευθει έτσι ώστε να κάνει τον μορφογενετικό κόσμο του Έλληνα να ΕΠΙΛΕΞΕΙ το μέλλον!


Εκεί θα προσπαθήσω να είμαι και εγώ .... θέλω να είσαι σύμμαχος μου ...θέλω να με στηρίξεις ...θέλω να μας βοηθήσεις όλους !


Η αυτάρκεια σου ,η αποθήκευση σου είναι το σημαντικότερο κομμάτι της Άμυνας μας στο άμεσο μέλλον! Αν δεν μπορείς να σταθείς στα πόδια σου δεν θα μπορέσουμε ποτέ να κάνουμε αντίσταση!


Όταν θα έρθει η ώρα ,τότε που με μιας θα ξυπνήσουν όλοι πρέπει να είσαι δυνατός στο στομάχι και εσύ και η οικογένεια σου! Πρέπει να γνωρίζεις ότι ο στόχος δεν είναι ούτε τα ζωγραφιστά χαρτάκια ,ούτε η γη ,ούτε το πετρέλαιο!


Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΟΥ , ΤΟ ΓΟΝΑΤΙΣΜΑ ΣΟΥ , Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΟΥ!


Σε ένα τέτοιου είδους πόλεμο που οι πόλεμοι που θα δημιουργήσουν είναι για να σε κάνουν ζώο πρέπει να σταθείς με νόηση απέναντι!



Το πρώτο πράγμα που μας νοιάζει είναι η προστασία της Ζωής!

 Ο χρόνος επιβίωσης σε αυτό τον πλανήτη , οι αξίες ενός καλύτερου πολιτισμού, η ενθύμηση ποιοι είμαστε ,τι μας στερήθηκε ,τι ενέργειες χάσαμε με το να ξεχάσουμε ιδανικά!



Οι κατάρριψη όλων των ταμπελων διαχωρισμου ειναι η μοναδική άμυνα μας στο πραγματικό εχθρό μας! Δεν πρέπει να την πατήσουμε από προπετασματα καπνού και να ακολουθήσουμε το πολυτάλαντο σενάριο του!


Ο εχθρός σου γνωρίζει ακριβως ποιος ήσουν μέχρι σήμερα και για αυτό μπορεί να σε χειρίζεται σαν πιόνι , μόνο όταν εσύ φτάσεις στην νόηση του να είσαι απροσδιόριστος θα σε κάνει να χαθείς μέσα από την μήτρα του!


ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΙΣ !!


Stranger ... Δεν νικάς τον αυγουλά που σου δίνει τα αυγά με αυγοπολεμο .... τον νικάς όταν σκοτώσεις όλους τους κόκορες του!! Και αυτό θέλει χρόνο ...όπως ακριβως και η δική μας μάχη !! ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ ! 



ΠΗΓΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.