Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Δεν θα ξανακοιμηθώ!!

                           

 

                                Οταν έπεσα για ύπνο ήμουν Εργαζόμενος.

 ή συνταξιούχος. ή μικρομεσαίος εμποράκος.

Οταν ξύπνησα ήμουν Ανεργος.

ή με μισή σύνταξη. ή κλειστό μαγαζί.






Οταν έπεσα για ύπνο ήμουν Συνειδητός Πολίτης.

ή έντιμος επαγγελματίας. ή περήφανος Γέροντας.

Οταν ξύπνησα ήμουν διεφθαρμένος και κοπρίτης.

ή λαμόγιο. ή απόβλητο Ζωής.

Οταν έπεσα για ύπνο για δύο πράγματα ήμουν σίγουρος.

α) Πως είμαι Ανθρωπος και Πολίτης.

β) Πως ΟΛΑ όσα έβλεπα, ένοιωθα και πίστευα 

ΥΠΑΡΧΟΥΝ και είναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Ο Ηλιος, η Πίνδος, η Σάμος, ο Αέρας, το Αιγαίο.

Η Δημοκρατία, η Δικαιοσύνη, οι Πανανθρώπινες Αξίες.

Οταν ξύπνησα ΟΛΑ ήταν χαμένα.

Υποθηκευμένα. Προς πώληση.

.......................................................................



Τ΄ορκίζομαι.

Δεν θα  ξ α ν α κ ο ι μ η θ ώ.

Θα μείνω Αγρυπνος.

 Να φυλάξω όσα σχολειά και νοσοκομεία είναι

ακόμα ανοιχτά. 

Να Ξεσηκώσω τα Καταδικασμένα Νιάτα. 

Να Στηρίξω τα απελπισμένα Γερόντια.

Να Υπερασπιστώ τη Χώρα. Τη Δημοκρατία. 

Τις νέες Θερμοπύλες.

Τ΄ορκίζομαι.

Δεν θα ξανακοιμηθώ. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα δημοσιεύματα δεν αποτελούν θέση η άποψη δική μας αλλά Πολιτών και Bloggers. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών.
Παρακαλούμε όταν υποβάλετε σχόλιο, να μην χρησιμοποιείτε υβριστικούς χαρακτηρισμούς
και να αποφεύγετε τα greeklish.